vrijdag 8 januari 2016

Een nieuwe start

Enkele jaren geleden begon ik al eens met een blog, maar die is gestorven aan een stille dood.
Maar nu heb ik de blogkriebels terug te pakken, een nieuwe jaar nieuwe moed!
Waarom ik dan niet verder ga op mijn andere blog? Zomaar, omdat ik echt opnieuw wou beginnen!
Regelmatig ga ik komen showen met spulletjes die vanonder mijn machien rollen en kom ik wat vertellen over het dagelijkse leven hier. Dat dagelijks leven zal vooral gaan over:
- mijn droomjob als onthaalmoeder
- het mama zijn van drie kindjes
- de vrouw zijn van een brandweerman
- de precies nu al puberende 8-jarige Roos ☺
- de gekke uitspraken en manieren van de 6-jarige Noor
- de wilde avonturen van ridder Rik

Hopelijk volgen jullie met veel plezier mijn blog en mag ik af en toe een reactie lezen ;-)
Ook ben ik te volgen op instagram #brittenhaarmachien

4 opmerkingen:

  1. Super dat je er weer invliegt en ons laat meegenieten :) ik kijk er echt naar uit je terug te kunnen volgen :) alvast heel veel plezier en proficiat met de nieuwe start ;) x

    BeantwoordenVerwijderen