zaterdag 20 februari 2016

Dans outfit 1 en 2

Volgende zondag heeft Roos de jaarlijkse dansshow van haar dansschool en eerlijk waar, daarvoor gaat zij naar de dansles, gewoon om een paar keer op het podium te mogen staan! Ze heeft zelfs geprobeerd om bij twee verschillede dansgroepjes te mogen dansen zodat ze nog meer op het podium kon staan tijdens de show! Een podiumbeest dus, maar ze kan wel goed dansen ook, al zeg ik het zelf ;-)  Ze danst al sinds haar drie jaar in die dansschool en ondertussen zit ze zelfs een groep hoger. De dansstijl is vooral hiphop. Gelukkig leuke liedjes want ik hoor die liedjes soms wel 100 keer op een dag. Roos is een perfectionistje dus thuis wordt er nog heel heel heel veel gedanst ;-)

Als kledij werd er gevraagd om bij de ene dans een zwarte outfit te dragen en bij de andere rood-zwart.
Maar zwarte kledij, dat heb ik niet in de kinderkasten hangen, zelfs ik heb maar 2 zwarte kledingstukken. Wij zijn wij een kleurrijke familie eh.
Nu is het ook wel net toevallig dat alle stoffenwinkels vol liggen met de nieuwe black and white stofjes. Ik mailde snel naar de dansjuf met de vraag of zwart-wit ook mocht, na een bevestigend antwoord trok ik naar Den Depot en kocht daar een meterke rode tricot en een meterke black-white stofje.
En hier het resultaat... ik naaide de omkeerbare top uit Stof Voor Durf Het Zelvers en het leggingpatroon dat ik hier ook gebruikte.
And you know what?! That girl is gonna rock that party!




2 opmerkingen: